Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Filozoff | użytkownik

imię i nazwiskoKamil adresokolice Sokołowa Podlaskiego/Warszawa zarejestrowany24.07.2007 @12:58:09 ostatnio na stronie20.01.2015 @20:01:34

Ostatnio z ołówka przerzuciłem się na długopis.
Samouk, otwarty na konstruktywną krytykę.
_________

7 grzechów autorstwa ^sleepwalkera:
http://www.digart.pl/praca/4609052/7_grzechow_digarta_.html
_________

Mistrz: http://galar.digart.pl/


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty14 komentarze812 posty na forum151

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kasownikkzk    28.03.2009 @11:00:15
ni ma sensa i tak robie inna pracę już.
_______
"I widzisz, przez to wszystko, przypadkiem skasowałam zdjęcie mojego kochanego synka, które właśnie dodałam... " - Kasownikkzk złem digartu
~RaVirr    25.03.2009 @17:34:01
a witam serdecznie :D
_______
Nie dojdziesz do ładu.
~MMinko    22.03.2009 @00:40:44
Ogolnie, to w miniaturze fajnie wyglada, ale po powiekszeniu te dziory troche za brdzo dzialaja cos by sie przydalo z tym zrobic, ale naprawde jest ok
-Creaturepunk    22.03.2009 @00:38:43
Spoko-luz
~Anewia    22.03.2009 @00:31:18
naprawdę nie mam Ci za złe takiej oceny, a nawet dziękuje

Krajobrazy faktycznie całkiem przyzwoicie mi wychodzą, natomiast co do postaci to aj aj ciężko i boleśnie
+regnar    21.03.2009 @12:50:22
dzieki za loczowanie
^pabs    21.03.2009 @12:20:27
rece mialy byc lekko ugiete w lokciach, ale chyba troche nie za bardzo mi to wyszlo (chociaz wczesniej jakos wydawalo mi sie calkiem ok, no moze poza ustawieniem lewej dloni)

co do samej flagi, wlasnie chcialem zrobic cos w miare latwo kojarzacego sie ze znanymi znakami faszystowskimi (swastyka, strzalokrzyzowcy, itp.), zeby mozna bylo postac jakos skojarzyc bez zadnego opisu; ale jak tak teraz mysle to moglem jednak zrobic to calkiem inaczej, bo czesc ludzi moze miec zle odczucia czy traktowac to troche propagandowo (dla mnie to po prostu znaczek, ale w sumie nie wiem jak ludzie moga to odbierac)

tak czy siak, dzieki za opinie i pozdrawiam
~SB    14.03.2009 @19:21:26
Dzięki
_______
"Mundus vult decipi ergo decipiatur"
~garu    14.03.2009 @19:18:20
To taki troche eksperyment był
Dziękuję i pozdrawiam

~kutwa666    14.03.2009 @10:55:15
mam słabość do intensywnych kolorów.. no ale idzie ku lepszemu tak mi sie wydaje dzięki za konstr. komentarz.. pozdrawiam
~madts    14.03.2009 @10:33:26
dzieki za komentarz do pracy uwagi jak najbardzie mile widzane wiadomo zawsze sie znajdzie jakies "ale" ...mialem poprawic pare rzeczy jeszcze no ale niestety nie bede mial juz czasu wiec wrzucilem w tej wersji
~metzgermeisterrt    14.03.2009 @10:03:49
dziekuje bardzo :D
~metzgermeisterrt    14.03.2009 @10:01:42
format to a3- z proporcjami mozliwe, robilam go na koncu i najmniej mi sie podobal z tego wszystkiego, zeby znalezc proporcje trzebaby okreslic granice jego ciala, no chyba ze to jakis mutant
~Hilda    08.03.2009 @20:24:58
hej, też tegoroczny maturzysta?
~88grzes    08.03.2009 @10:35:55
Dzieki
_______
POAA!!
~Augustanna    08.02.2009 @23:44:06
Boję się pisać. Przez liceum przyzwyczaiłam się do takiej formy oceniania prac. Jednak dla bardzo wielu osób to podchodzi pod jeżdżenie...
I po tysiąc razy zaznaczam, że to tylko moje zdanie i nie znaczy, że mam rację.

A ja, do cholery, nie widzę sensu w jeżdżeniu i szkoda mi na coś takiego czasu :<
[patrz forum HG. Dobił mnie ten temat]

Pozdrawiam :>
Jak co, to pisz.
~SamaeL89    01.02.2009 @23:08:27
nie ma za co <pozdro>
~Misteek    29.01.2009 @17:45:35
dzięki, również popodglądam ;p
~Cichciurachciach    29.01.2009 @17:15:35
Te krzyże itp, to znajomi wymyślili :P
_______
Ommm...
Czy to Kraina OŻ?
~duth    12.01.2009 @19:56:39
dzieki serdeczne, pozdrawiam
+momost    12.01.2009 @17:24:29
Heherehe
_______
~konar1987    11.01.2009 @00:30:34
TIA...
~endlessnight    06.01.2009 @18:13:22
Dzięki za sensowną krytyke. Pobudza do działania
_______
Ciało i popiół i smutek ten sam i cisza wielka, stio na głębinie nienasycony ciemny dzban, K.K. Baczyński, "Zjawy"
!artursadlos    06.01.2009 @17:29:56
nadal cos się w PE trafi Dzięki
_______




~dsiemasz    05.01.2009 @07:41:59
to jest tylko jedna kartka formatu A3
pozdrawiam
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 12 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)




© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt